fredag 11 november 2011

Kimono-design

Efter att ha testat olika typer och former av plagg för att kunna hitta något som jag känner mig både snygg och bekväm i, så måste jag bara säga att jag Älskar Älskar Kimono-design. För mig som nyligen fått barn och som har lite extra kött här och där så är denna design perfekt.
Den framhäver det jag vill visa och döljer det jag inte vill veta av :) 

Till exempel om man har kraftiga överarmar så täcks det väldigt bra med denna design. Eller om man har smal midja så framhäver man den perfekt med hjälp av kimonoformen. 
Jag tycker att den tar fram de kvinnliga formerna och får en att känna sig feminin, ungdomlig men samtidigt chic ;) 
Till toppar går det alldeles utmärkt att ha legging eller jeggings. Till klänningar kan man ha strumpbyxor eller bara ben om man så vill :)
Kimono-plagg går numera att hitta i nästan alla butiker och priset kan variera mycket beroende på märke och kvalitet. 
 Räkna med ett pris mellan 199:- uppåt. 

Rekommenderas starkt!


Här är exempel på toppar och klänningar med Kimono-design:

              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar