söndag 30 oktober 2011

Min hud har äntligen hittat rätt!


Har länge länge letat efter bra hudkräm då jag har väldigt konstig hud som ibland är jättetorr och ibland fet. Har inte riktigt fattat vad det beror på men antar att det har med kost och sömn och hur man lever i helhet att göra. Jag har testat allt och ja då menar jag allt, men nu så fick jag chansen att testa Restylans hudvårdsserie i form av dag o nattcreme, ansiktsserum, ansiktstvätt och handkräm och till min stora kräsna förvåning så måste jag säga att jag är supernöjd :))) detta efter 10 dagars utvärdering då. Min hud får den fuktighet den behöver och den ser inte lika trött ut längre. Jag glänser inte för mycket och huden känns inte instängd och fet heller. Pris runt 200-500 :-  Rekommenderar!

Märken som jag tidigare testat är bla.a:  
Anesi, Biotherm, Aloe vera, Aco, Dermalogica, Vichy,Nivea, Mary Cohr, Decleor.   

Finns säkert många fler som jag inte kommer på just nu men kort och gott så passade inte dessa märken min hudtyp som är fet på sommaren och extremt torr på höst och vinter. Antingen så har jag fått jätte fet hy av ovannämnda märken eller så har jag vart så torr så jag knappt kunnat le. Mindre bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar