söndag 30 oktober 2011

På jakt efter bra concealer...

Nu när man knappt sover på nätterna och inte på dagarna heller för den delen (en nyfödd hemma) så är det närmast akut att hitta en bra concealer för att täcka dessa äckligt fula, mörka ringar man vandrar runt med. Började denna resa med lite billigare märken. Hittade en från Lumene som jag var jättenöjd med men den har tydligen utgått, den låg på mellan 100-200:- i pris och var lagom fuktig och fin i färgen. Det var denna:

Sen provade jag Max Factors och även den låg mellan 100-200:- i pris men den var värdelös....den var torr och färgen var helt matt och tråkig så det såg faktiskt bättre ut utan...

Men nu gick jag på lite dyrare och köpte Estee Lauders runt 350:- och har inte riktigt bestämt mig om jag gillar den eller inte. Tycker man ser mer rynkig ut runt ögonen men jag kanske inbillar mig....

Få se om jag nöjer mig med denna eller letar vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar