lördag 5 november 2011

Bästa gravidplaggen...

Vill man vara snygg men ändå bekväm under sin graviditet så måste jag säga att mamma leggings är det bästa alternativet. Du kan bära leggings var du vill oavsett väder och aktivitet. Själv älskade jag mina från H&M och hade dem under hela min graviditet.


Det som är bra är att du kan ha på dig vilken tunika, blus, top, linne, t-shirt eller klänning du vill till dina leggings även när du är gravid och blir något större, så länge plaggen inte är mega tighta då så klart :) Det man kan göra är att ha ett längre linne under ovanstående och på så sätt känns det inte så "naket" då man som gravid växer lite åt alla håll och kanske vill täcka vissa kroppsdelar. Jag använde mig av ett långt linne från Gina Tricot som jag köpte i olika färger. Eftersom linnet täckte rumpan och låren (vilket jag hemskt gärna ville dölja under min graviditet) så kunde jag använda mina vanliga kläder över och det blev snyggt (tyckte jag) plus att jag slapp köpa massa nya kläder ;)


Pris leggings: 199:-

Pris linne: 99:-

Rekommenderas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar