fredag 4 november 2011

Bio Oil

Jag faller ju för all reklam så efter att ha hört talas om Bio Oil så var jag ju naturligtvis tvungen att testa detta. Har utvärderat under en månad nu och jag vet inte om jag inbillar mig men det känns som att det har gett effekt. Valde ut ett ärr jag har som "testärr", på så sätt har det varit lättare att märka av en eventuell förändring än om man skulle observera hela sin kropp. För den som inte vet så är Bio Oil en specifik hudvårdsolja framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud mindre framträdande.

Ärret har ändrat färg tycker jag och liknar mer min vanliga hudfärg än innan, så det känns ju positivt att fortsätta smörja in sig med denna olja :) Jag har valt att använda den på vissa kroppsdelar där det finns bristningar eller ärr och alltså inte på hela kroppen. Nu hoppas jag att jag inte inbillar mig men oavsett så är det värt att testa tycker jag :) 

Pris: 100-150:- 
Rekommenderas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar