måndag 21 november 2011

Kosttillskott

Ju äldre jag blir desto mer inser jag att jag måste ta hand om min hälsa. Självklart är det viktigt att äta rätt och äta nyttigt. Det jag aldrig har lagt en tanke på tidigare är att kroppen behöver vissa ämnen för att orka denna hetsiga vardag vi lever i. Om man är duktig kan man kanske få i sig dessa viktiga ämnen med hjälp av kosten. Men är man som jag en nybliven mamma så hinner man inte alltid äta regelbundet och rätt. Därför har jag sedan innan jag blev gravid lyckats hitta bra kosttillskott som ger mig de ämnen som min kropp behöver. 
Jag använder Apoteket Kvinna och är jättenöjd och här är en kort beskrivning av det :) 

"Apoteket Kvinna är ett kosttillskott speciellt anpassat för kvinnor. 1 tablett dagligen ger ett allsidigt tillskott av vitaminer, mineraler och antioxidanter".
"Innehållet är anpassat efter kvinnors behov av vitamin B12, vitamin D, vitamin E, järn, folsyra samt något lägre dos vitamin A."

Jag klarade mig igenom hela min graviditet med hjälp av detta, utan att behöva komplettera med något. 
Du hittar Apoteket Kvinna på Apoteket.

Pris 95:-

Rekommenderas starkt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar