torsdag 24 november 2011

Märkeskläder-baby

Önskar att jag hade lyssnat på de som avrådde mig att köpa märkeskläder till min bebis...tyckte att det var så gulligt om min bebis hade något eller några plagg med vissa kända märken. Dessa som ni förstår kostade en hel del, men jag hade mina konstiga idéer när jag var gravid då allt var så himla spännande...Sen när bebis väl var ute började jag sakta förstå att vissa av dessa märkesplagg skulle bli ståendes i hennes garderob. Jag hade ju naturligtvis inte räknat ut storlek utifrån årstid heller...så vissa plagg har inte passat årstiden och därmed blivit för små. Eller så har vissa plagg bara varit snygga och helt totalt obekväma och opraktiska så då kunde jag ju inte använda dessa heller....Av allt jag köpte/fick så var det kanske 2 plagg som kom till användning max 3 gånger för sen var även de för små. Nu har man snyggt packat ner allt och vill helst inte titta på den väskan för då kommer ångesten... :(. 

Så mitt tips är att spara pengarna och strunta i det där gulliga behovet av att köpa märkeskläder till din bebis....

Märken som jag köpte var bland annat:


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar