onsdag 16 november 2011

Fönsterhandske

Jag älskar att åka till Ullared. Och det gör förmodligen majoriteten av alla kvinnor i Sverige. Men det jobbiga med mina besök på Gekås är att jag sällan kan komma ihåg vad sjutton jag köpte där.....
Så händer det ibland att man råkar hitta en produkt som man funnit där som man är så lycklig över då den faktiskt kommit till användning hemma. 

Sist jag var där så köpte jag ett par s.k. fönsterhandskar. De är ett par dubbelsidiga handskar som tvättar och torkar fönster, glas och speglar. De mina vänner, de har kommit till stor användning och nytta ska ni veta. Man bara enkelt och smidigt tar på sig dessa och sprayar vad man nu brukar använda, lite "wax on" och lite "wax off" så simsalabim har du rena fönster eller speglar hemma. Det kanske är lika enkelt att använda tidningar eller papper eller handdukar, men för en som hatar att tvätta fönster så blir jobbet faktiskt något roligare med dessa handskar. Inbillning eller inte men de funkar för mig iaf ;) 
Jag köpte mina på Gekås som sagt men har hört att de även finns på andra ställen. 

Pris runt 50:-

Rekommenderas starkt!


1 kommentar:

  1. Okej då, får väl ta tag i fönstrena hemma nu då. Finns ingen ursäkt längre ;-)

    SvaraRadera