måndag 14 november 2011

Minispa

Ja som sagt jag är ju ett s.k. "reklamoffer" som tycker allt verkar så bra och magiskt på reklamen. Naivt, jag erkänner, men man måste ju testa sig fram eller hur? :) 

En dag när jag hade TV shop i bakgrunden så råkade jag få syn på ett Minispa-kit som verkade så bra. Sen kom jag på att jag har sett liknande kit på SIBA så in i bilen och vips satt jag hemma helt exalterad med detta MINI-SPA paket i handen. 
Då den har flera olika funktioner i form av massage, fotvård och hårborttagning så visste jag inte riktigt vilket jag skulle ta först. Men attans sa det! När jag väl tryckte på start och började förstå hastigheten av denna lilla apparat så insåg jag vilken skitprodukt jag hade köpt. Den går så sakta så man vill bara slå på den i hopp om att den ska få lite fart. Så någon massage, fotvård eller hårborttagning kan du inte räkna med här tyvärr.
Helt total menings och effektlös sak. 

Pris 599:-

Mindre bra!

Det är denna jag pratar om:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar