fredag 18 november 2011

Sensodyne Pro-Emalj

Precis som många andra har jag haft problem med ilningar i tänderna vilket är otroligt obehagligt. Har sett på tusentals olika reklamfilmer om vad och vilken tandkräm som är bäst och har förmodligen testat de flesta. 

Frågade min tandläkare som rekommenderade Sensodyne Pro-Emalj. Utan några som helst förväntningar testade jag denna tandkräm och simsalabim så var ilningarna borta efter ett tag. Visst låter det bra. 

Tro det eller ej men denna tandkräm har faktiskt gjort underverk i min mun :). Det känns fräscht och rent i munnen och samtidigt som ilningarna slutat så känns det som att tänderna på något sätt förstärkts. 
Verkligen värt att testa iaf! 
Tandkrämen säljs nog lite överallt och borde inte vara svår att få tag på. Priset kan variera beroende på var du köper den men räkna med ett pris mellan 25-30 kronor. 
Jag köper min på apoteket. 

Pris: 28:-

Rekommenderas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar